Dostawa
Dostawy realizujemy bezpośrednio na adres, który został podany przy zakupie produktu w tym sklepie internetowym. Podpis jest wymagany przy dostawie towarów. Podpis jest przez nas akceptowany jako potwierdzenie, że dostarczany produkt znajduje się we właściwym stanie. Należy pamiętać, że zamówienie może być paletyzowane i dostarczane jedynie pod wskazany adres w zamówieniu.
Przyjęcie dostawy
Proszę dokładnie sprawdzić towary przed podpisaniem ich odbioru. Jeśli jakakolwiek część zamówienia jest uszkodzona lub wadliwa, należy spisać z kurierem protokół szkody oraz odmówić przyjęcia przesyłki.
O zaistniałej sytuacji należy poinformować Dział Obsługi Klienta adres e-mail kontakt@velux.pl
Gdzie dostarczamy?
W Polsce dostawy realizujemy TYLKO w obrębie kraju. Dostarczamy nasze produkty firmą kurierską na adres wskazany w zamówieniu.
Uwaga, nie wysyłamy naszych produktów za granicę!
Status zamówienia
O statusie zamówenia będziemy informować drogą e-mailową na podany przez Państwa adres e-mail. Abyśmy mogli zaoferować jak najlepszą obsługę, możemy do Państwa zadzwonić, aby omówić wymagania dotyczące dostawy i przekazać Państwa dane kontaktowe naszemu przewoźnikowi. Pozwoli to na przesyłanie aktualizacji dotyczących dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS i e-mail, jeśli wybrano taką opcję. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z nami, podając szczegóły zamówienia. VELUX nie przekaże tych danych żadnym innym stronom trzecim.
Termin dostawy
Przewidywany termin dostawy zamówienia jest widoczny po dodaniu produktu do koszyka.
W przypadku zmian terminu dostawy zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani przez Dział Obsługi Klienta.