Płatność 

Metody płatności

Płatność za zamówienie można dokonać za pomocą karty kredytowej. Zostanie wyświetlona prośba o podanie numeru karty, daty ważności i trzycyfrowego numeru zabezpieczającego. Dane te są przekazywane za pomocą szyfrowania wysokiego poziomu bezpośrednio do banku w celu weryfikacji ważności karty kredytowej lub debetowej. Po zatwierdzeniu karty, wyślemy potwierdzenie zamówienia za pomocą wiadomości e-mail. Karta kredytowa lub debetowa klienta jest obciążana w dniu wysłania przesyłki. 

Klarna

Możesz wybrać płatność w systemie Klarna. Klarna przedstawi szczegółowe warunki płatności.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zadać pytanie o płatność, przejdź do witryny internetowej Klarna lub skontaktuj się z obsługą klienta Klarna.

Limit kwoty

W przypadku wyboru płatności Gotówką przy odbiorze, należy pamiętać, że maksymalną kwotę jaką może pobrać kurier w dniu dostawy to 6000 złotych. Jeśli zamówienie przekracza ten limit, należy skontaktować się z działem Obsługi Klienta e-mailowo kontakt@velux.pl bądź telefonicznie +48 22 10 34 039 wew 1. 

3D Secure

Co oznacza 3D Secure?
3D Secure, inaczej uwierzytelnianie 3D Secure lub 3DS, to mechanizm zapobiegania oszustwom pierwotnie wprowadzony przez firmę Visa (jako Verified-by-Visa) w 2001 roku. Działa jako dodatkowa warstwa zabezpieczeń podczas płatności kartą. Zapewnia klientom krok bezpiecznego uwierzytelniania przed zakupem online, który gwarantuje użycie prawidłowych danych karty i ochronę przed oszustwami związanymi z płatnościami kartą. Mechanizm 3DS jest obsługiwany i uznawany przez głównych wystawców kart debetowych i kredytowych, w tym VISA, Mastercard (jako Mastercard Secure Code) i American Express (jako American Express SafeKey).

Jak działa uwierzytelnianie 3D Secure?
Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się płacić za coś online, prawdopodobnie uwierzytelnianie 3D Secure nie jest Ci obce. Przed uiszczeniem płatności online następuje przekierowanie do strony 3D Secure wystawcy karty kredytowej lub debetowej w jego witrynie internetowej. W witrynie internetowej wystawcy zostanie następnie wyświetlony monit o podanie hasła (skonfigurowanego wcześniej w Twoim banku) lub kodu uwierzytelniania (wysyłanego automatycznie na potwierdzony numer telefonu komórkowego). Po podaniu prawidłowych danych płatność zostanie zatwierdzona przez wystawcę karty i nastąpi przekierowanie z powrotem do naszej strony potwierdzenia. Po przekierowaniu do naszej witryny, które nastąpi bardzo szybko, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem realizacji płatności.

Jak zarejestrować się w usługach Verified by Visa / Mastercard Secure Code?
Verified by Visa i Mastercard Secure Code są oferowane przez banki i usługodawców, a nie bezpośrednio przez firmy Visa / Mastercard. Sugerujemy bezpośredni kontakt z bankiem lub usługodawcą.

Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła?
Hasło można łatwo zresetować. To, w jaki sposób można to zrobić, zależy od banku. Jeśli po wprowadzeniu danych karty na ekranie wyświetli się komunikat Verified by Visa / pole Mastercard Secure Code, prawdopodobnie obok będzie znajdować się opcja Nie pamiętam hasła. Gdy ją klikniesz, wyświetli się prośba o podanie danych skonfigurowanych podczas rejestracji. Umożliwi to szybkie zresetowanie hasła i kontynuowanie zakupów.

Mój bank wysyła kody na telefon, ale czasem ich nie dostaję. Co zrobić?
Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z bankiem w celu zbadania problemu. Może to być coś prostego, np. bank nie dysponuje prawidłowym numerem telefonu. Zwykle krótka rozmowa telefoniczna może rozwiązać problem.